Vi beklagar att ni har problem med någon av våra produkter.
Är ni privatperson skall ni i första hand lämna in er produkt hos er återförsäljare där ni köpte produkten.
För att skicka in en produkt till service.
Vänligen maila till oss på och begär ett RMA nr.
Begäran skall innehålla följande information.
- Vad det är för produkt, serienumret på produkten och en utförlig förklaring av felet. Det går bra att anmäla flera produkter i samma RMA ansökan.
- Ert företagsnamn och er adress så vi vet vart vi skall returnera er produkt.
- Om det rör sig om ett garantiärende eller ni önskar ett kostnadsförlag.
När vi fått in ert mail, svarar i er normalt inom 24 h under vardagar och ger er då vidare instruktioner.
Vid inskick så tänk på följande.
- Produkten måste vara väl emballerad så den ej blir transportskadad.
- Ett kvitto/garantiunderlag måste alltid bifogas för att styrka garanti.
- Välj en speditör med utkörning direkt till oss. Vi har ej möjlighet att hämta ut paket på utlämningsställen eller terminaler.
- För felfri produkt eller produkt som ej omfattas av garanti faktureras undersökningsavgift och ev. frakt.