GARANTI / SERVICE
Hos DILOG Nordic AB
DILOG Nordic AB lämnar 2 års fabriksgaranti på alla produkter om inget annat anges. Kontakta vår serviceavdelning för att reklamera din defekta produkt. Tänk på att bifoga inköpskvitto, serienummer och en korrekt beskrivning av felet samt övrig dokumentation som kan vara till hjälp för att utreda händelsen. Garantin innebär att vi snarast möjligt byter ut eller reparerar den trasiga produkten inom garantitiden förutsatt att funktionsfelet inte beror på yttre omständigheter som fysisk åverkan, att produkten öppnats eller handhavandefel.
Om du vill returnera en trasig produkt, kontakta DILOG Nordic AB service via e-post eller telefon för att först erhålla ett returnummer. DILOG Nordic AB står för din returfrakt genom att skicka ut en fraktsedel. DILOG Nordic AB ersätter inte fraktkostnader som uppstår om man använder sig av något annat fraktalternativ. Vi hämtar heller inte ut paket som skickats med annat fraktsätt än företagspaket direkt till vår adress.
DILOG Nordic AB Service
Mail: service@dilog.se
Telefon: 0300-568030
SHARP Service
Mail: sharp‐service@letmerepair.se
Telefon: 018‐843 94 01
Garantiärenden SHARP
TV/Audio, Mikrovågsugnar, Luftrenare och e‐Scooter hanteras via LetMeRepair i Uppsala.
Registrera ert garantiärende på̊: https://www.letmerepair.se/se/rmaapplication så återkommer LetMeRepair till er.
LetMeRepair Nordic AB
Hållnäsgatan 15
752 28 Uppsala
För att få svar på dina frågor kring produkter, leverans- och fraktvillkor, för att ångra eller reklamera ett köp eller för att framföra klagomål eller andra synpunkter är du välkommen att höra av dig till vår kundtjänst på telefonnummer 0300-56 80 30 eller via e-post till support@dilog.se.
Hittar du inte svaret på din fråga?
Kontakta oss >>